piątek, 24 grudnia 2010

Christmas ;>


Spokoju i radości,
tylko miłych gości!
Smacznej Wigilii i całusów moc
- w tę najpiękniejszą w roku noc!
Szczęścia kilogramów,
ze śniegu bałwanów!
Życzliwych ludzi wokół,
żadnej łezki w oku,
Przyjaciół jakich mało.
Przez życie idźcie śmiało!
Niech miłość bez ustanku Was dotyka.
A w Nowym roku szczęście spotyka!
życzy Letanya!




I oczywiście kolejne zdjęcia ubrań Japan.

Sukienka z cekinami.
Real.:
znalezione na szafie.
i moje.:
Zamówiłam ją na półmetek ładnie wygląda ale materiał strasznie prześwituje i dodatkowo musiałam szyć halke, łatwo się też zaciąga ale myślę że jak na 40 zł to się opłaca ;)

Czarna mini sukienka.


real:
 nie jestem z niej zadowolona.. Kiepski materiał, kupiłam XS a i tak jest na mnie za duża! Nigdy jej nawet nie ubrałam. Moje kuzynki również przejechały się na rozmiarze.. Szczerze nie polecam :<

I mój nowy nabytek:
Spódniczka zakupiona na stylio. Tak wiem trochę nie doprasowana ;) 
 

1 komentarz:

  1. U kogo kupowałaś sukieneczkę z cekinami? Powiem szczerze, że całkiem nieźle się prezentuje jak na japan:)

    OdpowiedzUsuń