poniedziałek, 27 grudnia 2010

I po świętach ;))

Hej! Jak tam po świętach ? :)
U mnie tak jak zawsze, chyba nawet mi się przytyło ;> .. Oczywiście wypatrzyłam nową rzecz na Japanie ;)
Bejsbolówkę! :D
Pewnie w najbliższym czasie zdecyduje się na jej kupno . Co o niej sądzicie ?:)

A teraz mój najgorszy zakup z Japana. Przynajmniej tak mi się wydaje.. 
Posiadam ją ale w innych kolorach :
 MATERIAŁ
 cienka dzianinka ??!!
przypomina słabej jakości frotę.. Ale to tylko moje małe przemyślenie raczej tego nie polecam mimo, że na modelkach prezentuje się ładnie to ja czuje się jakbym nosiła na sobie worek po ziemniakach [?] :)

Pytacie w komentarzach u kogo kupuję. Przeważnie jest to użytkownik Madx21, 7-eleven, lub sklep internetowy japanstyle24 są chyba pod tym nickiem również na allegro. Plusem tego sklepu jest to, że wysyłka jest z polski i wynosi 7,50 zł. Nie zdarzyło mi się żeby któryś z tych sprzedawców mnie oszukał. Czasami obserwuję jakiegoś sprzedawcę i widzę, że ma  wiele negatywów,  osobiście uważam, że  jest to spowodowane nie doczytaniem przez kupujących ile idzie przesyłka z Chin. Od 14-21 dni plus do tego kilka dni zanim zaksięguje wpłatę wiec około 25 dni trzeba liczyć. Wiadomo, że nie przyjdzie nam po 14 dniach jak niektórzy od razu zakładają, trzeba się od razu nastawić, że dosyć długo będziemy czekać na przesyłkę. ;]

5 komentarzy:

  1. hej:)
    Dziekuję za komentarz:)
    Widze że lubujesz się w Japan Style, osobiście raz zamówiłam sukienke i przyznam że byla super tylko za krotka, ciezko cos u nich z rozmiarami jak nie za małe, to z koleji za duże!
    co do bejsbolówki to super wygląda na zdjęciu , jestem ciekawa jak real.
    ja już dawwwno temu kupiłam bejsbolówke z grubego materiłu z zarze , jutro wstawie foto! Pozdrawiam /miediewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiasz może te bejsbolówkę;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bejsbolówka świetna:)
    A ja zapraszam na zakupy bielizny do sklepu:
    www.glamour-night.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. a co tak cicho na blogu , dodawaj jakies posty :P pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog =]
    Mam pytanko, gdzie (na jakiej stronie) znalazłaś tę bejsbolówkę?

    OdpowiedzUsuń