czwartek, 23 grudnia 2010

Japan style. Part1. Pierwsza notka.

Witam!
Od dziś zaczynam pisać bloga. zabierałam się do tego już od ponad tygodnia i nie wiedziałam jak zacząć :). Postanowiłam napisać trochę o mojej obsesji Japan Stylem. Zaczęła się jak weszły do sprzedaży po raz pierwszy spodnie haremki ;> Postaram się umieszczać na blogu zdjęcia ubrań i jak wyglądają w realu może wielu z wam pomoże to w podjęciu wielu decyzji. Enjoy!
Pierwszy nabytek
1. Spodnie haremki.
Opinie? Pozytywne. Sama je posiadam i jestem zadowolona ;)
Honesty: moja kolezanka ma i świetnie wygladaja materiał bardzo dobry. a po praniu sa nadal takie same:)


edyta3621 też je mam i byłam pozytywnie zaskoczona że są tak dobrej jakości,bo z tymi ciuchami Japan to różnie jest:( ( zgadzam sie! ale to w dalszych postach ;>)


pinkbutterflyy: są super:) nie w moim stylu ale i tak mi się podobają :)

i wiele więcej pozytywnych opinii ;) 

Real foto:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz